In 1 week een waardevolle weggever

Voor een weggever die alleen ideale klanten converteert 

2023 Back to Business Edition: 11 – 15 september

Hoe leidt je potentiële klanten naar het punt waar ze behoefte hebben aan jouw aanbod?

Het genereren van leads en het converteren van potentiële klanten naar betalende klanten is cruciaal voor het succes van je online bedrijf. Eén van de meest effectieve manieren om dit te bereiken is door het aanbieden van een onweerstaanbare weggever – een waardevol geschenk dat jouw doelgroep niet kan weerstaan.

In deze mini-training neem ik je stap voor stap mee in het proces van het maken van een waardevolle weggever die jouw verkoop zal stimuleren en jouw klanten klaarstoomt voor een aanbod dat je plezier, geld en een voldaan gevoel oplevert. Ik deel waardevolle inzichten en praktische tips waarmee jij een goed doordachte weggever maakt.

Het geheim van een waardevolle weggever

Een waardevolle weggever bevat (minimaal) de volgende vijf punten:

Wanneer jij helemaal jezelf kunt laten zien in je weggever, gaat jouw enthousiasme en vertrouwen vanzelf stromen. Dit is de energie die mensen van je willen kopen.

Jouw ideale klant wil je graag leren kennen

Een waardevolle weggever zorgt ervoor dat een potentiële klant jou echt leert kennen. Hoe jij werkt, of zij jouw energie fijn vindt. Ze wil het gevoel hebben dat jij haar snapt en haar kan helpen haar verlangen te bereiken.

Het is daarom belangrijk dat je kiest voor een weggever waarin je helemaal jezelf bent en jouw ideale manier van werken laat zien.

Waar je naar op zoek bent is dus een weggever die...

Wat je krijgt

In 5 dagen ontwerp jij jouw ideale weggever. Je krijgt elke dag een opdracht om mee aan de slag te gaan. Op vrijdag sluiten we af met een live Q&A, zodat jij al je vragen kunt stellen én zeker weet dat jij een weggever maakt die past bij jou en je ideale klant.

Dit zijn de stappen:

Dag 1: Zo convertert jouw weggever

Veel ondernemers slaan de plank mis, doordat ze een weggever maken om een emaillijst op te bouwen. Na de opdracht van deze dag, maak jij deze fout nooit meer.

Dag 2: Yes dat wil ik!

Vandaag gaan we aan de slag met het resultaat van jouw weggever. Welk resultaat geeft jouw doelgroep het "Yes, dat wil ik!" gevoel?

Dag 3: De ideale vorm

Welke vorm versterkt het resultaat van jouw weggever? Welke vorm versterkt het beeld dat jouw ideale klant krijgt van jou? Na deze opdracht weet jij het.

Dag 4: What's next?

Vandaag bedenk je een krachtige Call To Action, zodat het voor jouw ideale klant duidelijk is wat er van haar verwacht wordt. Zo kiest ze weer voor :Yes dat wil ik!" of juist niet.

Dag 5: Live Q&A

Vandaag ben ik om 9:00 uur live via Zoom. Je kunt al je vragen stellen én ik help twee mensen met het perfectioneren van hun ideale weggever.

Wat een heerlijke challenge! Ik heb deze uitdaging gebruikt om ouderwets te bellen naar potentiële klanten die ik eerst had laten liggen. Dat bleek super nuttig! Het heeft mijn prille bedrijf echt een boost gegeven en ik ben aanzienlijk gegroeid. Zowel in de omvang van mijn klanten als in mijn eigen zelfvertrouwen.
Een foto van Gina van Studio GinArt.
Gina
Studio Ginart

Je kunt kiezen uit twee opties:

Basis

37 euro, excl BTW
  • 11 - 15 september
  • Dagelijkse opdracht
  • Live Q&A op vrijdag

VIP

147 euro, excl BTW
  • 11 - 15 september
  • Dagelijkse opdracht
  • Live Q&A op vrijdag
  • 2 weken begeleiding via Whatsapp
  • Plek voor maximaal 6 deelnemers

Veelgestelde vragen

Ja, je kunt de sessies t/m 31 juli 2023 terugkijken.

Goede vraag! Ik denk het niet. Wie zegt dat als je in gesprek bent met je ideale klant, dat een duurder aanbod niet een veel betere oplossing is voor het probleem waar ze tegenaan loopt? Die kans krijg je nooit als je alleen via posten op social media je klant vertelt over jouw online programma.

Verder leer je ontzettend veel over je ideale klant door met haar in gesprek te gaan. Je leert haar woorden kennen en haar verlangens, waardoor jij jouw ideale klant veel makkelijker kunt raken in je  marketing.

De kickoff is op maandag 26 juli om 13:00 uur. Het afsluitende feestje is op vrijdag 7 juli om 13:00 uur.

Het kan natuurlijk gebeuren dat je helemaal geen verkopen doet. Als je elke dag 1 gesprek voert, dan zijn dat ongeveer 10 gesprekken. Je krijgt veel vaker een NEE, dan een JA als antwoord (helaas).

Als het goed is heb je na de challenge veel geleerd over gesprekken voeren met je ideale klant. Je kunt na deze twee weken natuurlijk altijd doorgaan met het voeren van gesprekken. Net zolang tot het wel lukt.

Over Esther Bennett van Van Denken naar Doen

Ik ben Esther Bennett en toen ik in 2018 startte met online ondernemen, was ik meteen verliefd op dat idee. Passief inkomen, werken waar en wanneer je maar wilt en een inkomen dat niet afhankelijk is van het aantal uur dat je werkt, spraken me heel erg aan.

Nu is het mijn missie om online ondernemen te combineren met authentiek ondernemen. Ondernemen die helemaal past bij wie jij bent en hoe jij het allerliefste werkt. Ondernemen waarbij je volop in verbinding bent en blijft met je (potentiële) klanten.

Zodat ondernemen plezier, geld en een voldaan gevoel geeft.

Ben jij toe aan een waardevolle weggever?